Asus A7U-7S056C (TL58/2048MB/160GB)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus A7U-7S056C (TL58/2048MB/160GB) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rutgrrr 07-04-2008

Laptop sinds een half jaar in bezit. Bevalt prima, hij draait overuren en houdt zich prima. Meegeleverde virusscanner en wat andere zaken verwijderd en vervangen door AVG, zelf ff Office erop gezet en voila. Mijns inziens een desktopvervanger. Ik speel geen games, maar luister wel veel muziek en pruts graag met Virtual DJ. Hij is aan te sluiten op de Home-Cinema en als ik muziek wil luisteren tijdens het internetten of de studie, dan plug ik er de hoofdtelefoon van de mp3-speler in. Doet mijns inziens dus wat een laptop moet doen. Nog geen spijt van de aankoop. Wel valt het op dat de veroudering wel erg snel gaat, maar is dat tegenwoordig niet met alles het geval? Waarom zeer veel geld uitgeven voor een peper duur exemplaar als ook die na paar maand weer volledig is verouderd,

Beanske 20-03-2008

Deze notebook iets meer dan een maand in bezit en hij bevalt me wel.

De notebook ziet er degelijk uit en voelt ook zo aan (wat je van Asus mag verwachten). Sober maar degelijk design.

Voor mij is de laptop snel genoeg. Ik gebruik hem niet voor games dus ik weet niet of hij hiervoor echt geschikt is .

Geluid is goed hetgeen je van een notebook kan verwachten.

Beeld : wanneer je er recht voor zit heb je perfect beeld maar zodra je er schuin op kijkt is het beeld heel vervormd. Soms geeft hij bij het opstarten een heel irritant, hoog fluitend geluid maar dit verdwijnt steeds na enkel minuten.

Kortom: ben tot nu toe erg tevreden.